מבצעים חמים במחירים הכי זולים בישראל | משלוחים לרוב חלקי הארץ בחינם ........  |  
*מומלץ לגלוש באתר
 ב-Internet explorer7 ומטה

 Russian Default 
שם המוצר/פריט:אקנה בוגר עוף ללא דגנים
מחיר מחירון:₪0.00
המחיר שלנו:₪0.00
מע"מ:כולל מע"מ
דמי משלוח:₪0.00
(קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא תשלום נוסף)
זמן אספקה:0 ימי עסקים
תקופת אחריות:0
שם היצרן:Acana
מידע נוסף
 

 

ללא דגנים! ACANA  PRAIRIE FEAST - מזון שלם ומאוזן לחתולים מכל הגזעים והגילאים - מזון לחתולים ברמה עולמית ממרכיבים מקומיים טריים


אמא טבע בראה את החתול שלך כטורף, והתאימה אותו לתזונה עשירה ומגוונת של חלבונים ושומנים מן החי – ללא פחמימות ודגנים המצויים ברוב המזון המסחרי לבעלי החיים.

בשל סיבה זו המזון ACANA PRAIRIE FEAST מלא במגוון של מרכיבים בשריים איכותיים ביותר, הכוללים תרנגולות חופש וביצים שלמות מחוות הערבה המקומיות, ברווז קנדי המואכל על ידי דגנים, ודג לבן מהאגם ודג וולאיי, שנתפסים באוקיינוס השקט באגמים הקרים והעמוקים של קנדה המערבית – מרכיבים ברמה עולמית, המסופקים אלינו טריים מידי יום מהאזור שלנו , כך שהם לעולם לא מוקפאים וללא חומרים משמרים.

המזון PRAIRIE FEAST עשיר בחלבונים, נקי מדגנים ומכיל מעט פחמימות על מנת להתאים לתזונה הטבעית של החתול שלך. המזון מכיל גם מבחר פירות וירקות, הכוללים חמוציות מבריטיש קולומביה להפחתת ה-PH בשתן. ירקות ימיים אורגאניים סופגים רעלנים מהמעיים ומגבירים את קצב חילוף החומרים, בעוד צמחים מובחרים – הכוללים עלי פטל אדום ופרחי ציפורני-החתול להזנה וחיזוק של מערכת העיכול.

הדג הלבן מהאגם, הוא חלק ממשפחת הסלמונים, דג המקומי לאגמים הצפוניים הקרים ומספק מקור נפלא של טאורין וחומצות שומן חיוניות (DHA, EPA) להגנה על המערכת החיסונית ולטיפוח עור בריא ופרווה שופעת – הסימן החיצוני של החתול שלך לבריאות וחיות.

המזון האיכותי של אקאנה עשוי מהמרכיבים הטובים והטריים ביותר של קנדה במתקנים שלנו, זוכי הפרסים, באלברטה שטופת השמש, קנדה. עיין במרכיבים שלנו והיווכח בעצמך – מזון ACANA PRAIRIE FEAST היא דרך טבעית וטעימה לשמור על החתול שלך בריא, שמח וחזק.

אנליזה:

חלבון גולמי...35%

שומן גולמי...19%

סיבים גולמיים...3%

סידן...1.3%

זרחן...1.1%

אומגה-6...2.5%

אומגה-3...0.3%

טאורין...0.5%

מגנזיום...0.08%

פחמימות...24%

PH בגרגר...5.5

 

תוספות בוטניות:

פירות ערער...400 מ"ג/ק"ג

שורש אנג'ליקה...400 מ"ג/ק"ג

עלי פטל אדום...350 מ"ג/ק"ג

שורש שן –הארי...350 מ"ג/ק"ג

עלי מנטה...300 מ"ג/ק"ג

פרחי ציפורני-החתול...300 מ"ג/ק"ג


מרכיבים מקומיים: 

עוף, תפוחי אדמה אדמדמים, תרנגולות חופש, אפונה, דג לבן טרי ללא עצמות, שומן עוף (המשומר בטבעיות על ידי ויטמין E), ביצים שלמות טריות, אספסת, דג וולאיי טרי ללא עצמות, שמן סלמון, דלעת, תפוחים, גזר, לפת, ירקות ימיים אורגאניים (אצת ים, בלדרק, עשב ים אדום (דולסה)), פירות ערער, חמוציות, פירות ססקאטון, ענבי-השועל, שורש אנג'ליקה, שורש עולש, תלתן אדום, עלי פטל אדום,  שורש שן-הארי, עלי מנטה, פרחי ציפורני-החתול, פרחי קמומיל, רוזמרין, אנטרוקוקוס פציום, לקטובצילוס אצידופולוס + ויטמינים ומינרלים.

 

חלוקת הקלוריות: אנרגיה של קצב חילוף החומרים היא 4600 קק"ל/ק"ג (550 קק"ל לכוס של 250 מ"ל) עם 35% של האנרגיה מחלבונים, 40% משומנים מובחרים מן החי, ו-25% מפירות וירקות מקומיים.


עשוי מ: ארבעה חלבונים טריים. מסופק טרי. מעולם לא הוקפא. ללא חומרים משמרים.

תרנגולות חופש (חוות הערבה, אלברטה) דג לבן מהאגם (אגם וויניפג, מניטובה), דג וולאיי (לק לה ביץ', אלברטה), ביצים שלמות (חוות הערבה, אלברטה)

65-35-0

65% מרכיבים בשריים מקומיים

35% פירות וירקות מקומיים

0% דגנים

נקי מדגנים! PROVINCIAL – עשוי ממרכיבים ברמה עולמית המסופקים טריים מחוות הערבה המקומיות, האגמים הצפוניים הזכים ובאוקיינוס הפסיפי הצפוני, ומעובדים רק במפעל המשפחתי שלנו באלברטה השמשית, קנדה.

 


 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

חזור למעלה
מוקד ארצי: 03-5503440


לייבסיטי - בניית אתרים